9.00-9.30 Regisztráció

9.30-9.50 Bevezető
9.55-10.15  Az új generáció új elvárásai munkavállalóként

Évek óta látjuk, hogy üzleti partnereink egyre nehezebben találnak megfelelő munkatársakat.
Évek óta mondjuk is, hogy tessék átalakítani a munkahelyeket a megtartás fókuszba helyezésével." - Ma már mindenki belátja; a robotok nem elvenni fogják a munkát, hanem a fájdalmas munkaerőhiányt hívatottak enyhítheti. Ettől persze még a kérdés feszítő; milyen munkavállalóra vágynak a cégek, és milyen munkaadóra a munkavállalók?

Bencze Róbert, PwC Magyarország, HR-tanácsadási igazgató

10.20-10.35 Az Employer Branding stratégiai szerepe

Ma nagyon sokan sokfélét mondanak az employer brandingről. Szeretném, ha lenne egy közös értése a szakmának arról, mit is kell ez alatt a fogalom alatt érteni. Egy nemrégiben publikált kutatás bizonyítja, hogy elvesztegetett idő és energia stratégia nélkül milliókat költeni munkavállalókat célzó programokra, mert előbb utóbb annak látják a színes szagos fellángolásokat a munkavállalók, amik: manipulációnak. Minimum három fontos terület van, ahol az employer branding erőfeszítéseink gyümölcsözőek lehetnek: a kultúrafejlesztés, a technológiai és a fizikai környezet fejlesztése, mindez pedig egy hosszú távú stratégia mentén a teljes munkáltatói életciklust átölelve. Azt szeretném bemutatni, miért kell ma ezzel a témával foglalkozni, és a jó megoldások milyen üzleti sikerekkel kecsegtetnek.

Balaton Anita, Café PR, ügyvezető igazgató


10.45-10.50 SZPONZOR 5 PERC: A VÁLLALATI VIDEOPORTÁL SZEREPE AZ OKTATÁSBAN ÉS A BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓBAN

Kászonyi Péter, Videosquare

10.0-11.20 KÁVÉSZÜNET
11.20-11.40 A HR kommunikáció és a márkakommunikáció párhuzamai

Márka csak egy van. A fogyasztói és munkáltatói márkafejlesztés és -építés között azonban nincsenek meg mindig a megfelelő párhuzamok, pedig szükséges lenne.  Vajon használják-e a szakemberek ugyanazokat a módszereket a munkáltatói márkafejlesztés és -építés során, mint amit a fogyasztói márkafejlesztés és -építésnél végigvezetnek? 

Horváth-Magyary Nóra, K&H Csoport, kommunikációs igazgató

11.45-12.05 Hogyan tartsuk a toborzás költségét alacsonyan?

Számít ez?  Igen!
A munkaerő piac változásai óhatatlanul arra ösztönzi a különböző vállalatokat, hogy változtassanak toborzási stratégiájukon, ha versenyképesek szeretnének maradni.
De hogyan?
Melyek azok az elemek, amiket figyelembe kell venni?
Hogyan szólítjuk meg nemcsak az aktív álláskeresőket, hanem azokat is, akik új lehetőséget fedezhetnek fel a cégünknél?
Ezekre a kérdésekre is választ kap, ha ellátogat hozzánk!

Gurbánné Nagy Beáta, Coloplast, HR igazgató

12.10-12.15 SZPONZOR 5 PERC: MUNKAERŐ PIAC JELENE ÉS JÖVŐJE - HOGYAN TALÁLJUK MEG A MEGFELELŐ ÚJ MUNKAERŐT?

Tóth András, Cvonline.hu, marketing vezető

12.15-12.35 Gamification a toborzásban

A gamification az üzleti élet egyre több területén bizonyítja, hogy nem csak izgalmas, hanem számszerűsíthető eredményeket produkál. Gyakorlati példák segítségével bemutatjuk, hogy a toborzás hogyan tehető hatékonyabbá e módszertan megfelelő alkalmazásával.

Filák Péter, Games for Business, üzletfejlesztési igazgató

12.40-13.00 HR-jog a hétköznapokban - jogi buktatók a HR-ben

A „HR jog” kifejezés még ritkán fordul elő hazánkban, azonban mi azt tapasztaljuk, hogy sokszor nagy károk származnak abból, ha egy hr-es nincs tisztában a munkája jogi vonatkozásaival. Például: munkahelyi adatvédelem, egy toborzáshoz vagy teljesítménymenedzsmenthez kapcsolódó munkajogi kérdések, vagy akár az egyenlő bánásmódhoz kapcsolódó jog. Hol ér össze a HR és a jog? 

Dr. Rátkai Ildikó, Rátkai Ügyvédi Iroda, ügyvéd 

13.05-14.10 Ebédszünet
14.10-14.30 Közösségi média használata a kiválasztásban

Mind a jelöltkeresésben, mind a jelölt "leinformálásában" egyre fontosabb szerepe van a közösségi médiának. Milyen oldalakat, és hogyan érdemes HR-ként szakmai célokra használni? Mit látunk a szaktudással kapcsolatos információmegosztás terén LinkedIn-en és mit a Facebookon, kik, hogyan, hol keresnek, és miért pont ott?

Lévai Richárd, RG Stúdió, közösségi média specialista

14.35-14.55 Kiválasztás a XXI. században

Adaptív képességtesztek és interaktív személyiségkérdőívek: mikor, mit, miért, hogyan?

Dr. Klein Sándor, munka- és szervezetpszichológus, tanácsadó

15.00-15.20 nagy divat a mindfulness, de miért jó ez nekem hr-esként?

Manapság mindenkivel szembejön már itt-ott a "Mindfulness" kifejezés, mind magánéletben, mind céges körökben elterjedt módszer, de nehéz a mélyére látni, megérteni, hogy valójában hogyan működik ez a hétköznapokban és hogyan szolgálhatja egy vezető, egy HR-es és összességében egy cég jobb teljesítményét. Ezt meséli el Márky Ádám a relaxálás, meditálás, jelenre figyelés tudományos magyarázatával kezdve, a hétköznapi felhasználási útmutatóig.

Márky Ádám, Center for Mindful Leadership, ügyvezető, mindfulness tréner

15.25-15.45 Purpose! - A célkeresés jelentősége

Jól meghatározott célok, víziók nélkül nem működik se egy szervezet, se egy egyén. Hogyan tudja a HR-es előmozdítani - mind az egyéni, mind a szervezeti - célok megtalálását?

Karafiáth Balázs László, Purpose Guide, co-creative coach

15.50-16.10 Az első lépések egy munkahelyen - Miért fontos a mentorálás?

Sok helyen nincs, sok helyen csak beszélnek róla, sok helyen pedig komolyan is veszik a mentorálást. Bincze Beáta a Business Coaching által életre hívott Mentor Oscar programjának vezetője több éves tapasztalatiról számol be: általában hogy és miként alkalmazzák a cégek ezt a lehetőséget, milyen fejlődést lát a témában. Az előadás második felében Hudecz Anna, a Roche Services HR vezetője veszi át a szót, aki saját cége, saját megoldásaiba enged bepillantást nyerni.

Bincze Beáta, Business Coaching Kft és Hudecz Annamária, Roche Services Europe, HR vezető

16.15-17.00 Kerekasztal beszélgetés az Y és Z generáció tagjaival: Hogy látják ők a saját problémáikat? Egyetértenek az elhangzottakkal?